Jamuan Pusat Sumber Sekolah

Assalamualaikum...

"Baby you light up my world like nobody else". Eh ? Apesal tiba-tiba lagu one direction keluar ni. Saja saja je. Ni pun sebab hari Jumaat tu ada jamuan pengawas pusat sumber. Saya dan kawan-kawan pasang lagu one direction semua menjerit. Apehal ? Pelik kan. Lagu je pun kan. Lupakan. Saya pun sama je lah. 2x5=10. haha

Actually, tak tau nak mula cerita yang mana satu. Update ni pun sebab nak upload gambar je pun. Haha. Sorry guys. But the most important friends saya cakap muka saya sama macam Herry Styles. Haa? Tergelak dibuatnya. Takkan kot. Baru saya sedar bukan muka lah tapi giginya. Merepek je. Okay, kalau tak puas hati mai sini saya upload gambar jap. Wait a minute..... yes dah upload. Let's see :




Haa.. nampak sama ke? I don't think so !

Okay, back to the topic lets me show my friends. We're happy ending together :) The best moment masa nak tangkap gambar tu salah sorang kawanku jatuh. Haha lawak sungguh :D Tak baiklah. Jahatnya saya









Okay, just for today. Dah penat nak tulis panjang-panjang ni. Saya berundur diri dulu ya. Eh,berbalas surat pulak? Kbai...

TQ For Reading :)