Raya Raya Raya !

with my ucu.

Assalamualaikum...

Hey guys. Apa khabar ? Sihat tak. Selamat hari raya kawan-kawan. Hari ni dah 8 syawal kita raya. Walaupun sudah hampir seminggu kita beraya , namun suasana aidilfitri masih terasa. Maklumlah rayakan sebulan. Orang datang beraya kat rumah pun ramai sangat. Raya tahun ni saya rasa gembira lah juga tapi saya lebih suka raya tahun lepas sebab lebih meriah. Seriously, tak tipu tau. Tahun ni raya tema baju warna pink and red. Hehe... 

Seterusnya, nak cerita pasal duit raya ? Banyak ke korang dapat. Saya tahulah anda semua pasti dapat banyak duit raya sebab raya rumah orang tak henti-henti kan. Hehe sorry. Pasal duit raya tu, saya rasa bolehlah dapat juga duit raya kat orang beraya. Kesimpulannya, semakin meningkat usia kita, semakin berkuranglah kutipan duit raya kita dapat. Ala jadinya saya ni dah tua. Hmmm...

Oh, duit raya !

Kisah seterusnya bila datang beraya kat rumah orang je kalau nampak kuih favourite kita pasti cepat cepat ambil dan buat macam diri sendiri punya. Kuih raya favourite saya ialah tak lain tak bukan cornflakes madu. Sedapnya. Yummy !!! Haha. 

Ini terakhir pasal dia dan keluarga. Dalam gambar tu si dia bersama adik kesayangannya. She's name Alia. Dia punya sister cakap abg dia ni nakal dan suka cari pasal dgn dia. Nampak kenakalan nya disitu. Huahua. My special person. I gonna miss him. Hey Aizat :) You look he so smart, cool and handsome. Puji nampak. Hehe. Bila dia pakai baju melayu je nampak macho nya... Buat saya melting dan bertambah sayang padanya. Ehemm.. Aumm. I hope I can meet after this. Insya-Allah

Dia berbaju merah. Aumm :D

Hari Raya, hari untuk kita bermaaf-maafan.. 
Hari Raya, hari kemenangan bg seluruh umat Islam..
Hari Raya, disambut bersama keluarga tercinta..
Hari Raya, kita dapat duit raya.. hehe..


That's normal :)

Okay, only for today. Dah penat nak menaip panjang-panjang lagi. See you later. Tata

TQ For Reading :)