Salam Lebaran

Assalamualaikum...


Hey semua ! Berlalu lah sudah ramadhan sebulan berpuasa , tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira. *Selamat Hari Raya kawan-kawan . Di sini, saya Nur Afifi ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. Saya nak minta maaf kalau selama ni saya terkasar bahasa, terkutuk depan dan belakang, terkecewakan hati korang, terbagi korang terasa, tersombong, terbelagak, terover. Dan banyak lagi 'ter' lah dan yang sengaja juga, Sebab setiap manusia tak lari daripada melakukan kesalahan cuma kita yang tak sedar. Kan kan kan. Saya minta maaf. 

Hari raya hari yang mulia untuk semua umat islam setelah sebulan kita berpuasa. So, kita kenalah raikan dengan kesyukuran dan kegembiraan. Selain itu, raya tahun ni saya balik kampung pada hari Jumaat selepas berbuka puasa. Dah lah kampung nun jauh disana. Nak tau tak kat mana kat Johor Bahru.  I miss my cousin, nephew and niece. Then, I also miss my uncle, aunt, opah, and atuk. Senang cerita semua aku rindu. Tak sabar nak jumpa mereka semua. Nak peluk mereka. Lagi satu raya tahun aku ada 3 pasang baju kurung iaitu my favourite colour pink. Second, red and third, purple. Banyaknya. "Muka bangga". 

Kome apa citer ? Raya tinggan sehari je lagi rasa macam sedih je bila ramadan nak berlalu pergi. Sebab macam sekejap je pejam celik pejam celik dan nak raya. Seriously memang tak percaya. Apa lagi aku nak cerita ni. Dah lupa pula. "Fikir fikir"? Hah dah ingat nanti kalau dah balik kampung pesan kat bapa and semua supaya tak bawa laju. Ingatlah orang tersayang. Hehe biar lambat asalkan selamat. Betul kan. Ada lagi satu pasal periksa trial PMR yang lalu. Hmm result saya tak lah seberapa cuma dapat 4A 3B 1C . C tu pun Math. Never mind ada masa lagi nak buat revision don't give up okay. The mean is aku kena bawa buku bersama kat kampung sebab homework cikgu bagi banyakkkk... Okay, jangan banyak cakap. Buat jelah. Dah penat nak tulis lagi actually banyak lagi nak citer tapi ketandusan idea. Sorry, guys :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin. 

Thanks For Reading :)