Story Time

Assalamualaikum...


Hey guys. Yeay baru hari ni dapat update blog. Memang dah lama tak tulis ni. Mari kita buat karangan. Jahatnya saya. Back to the topic hari ni saya nak cerita pasal seorang lelaki ni. Dia ni selalu sahaja hadir dalam mimpi saya. Adakah dia orang special bagi ku ? Aku jadi tertanya pula. Entahlah. Tapi mimpi tu memang best sebab aku happy bersamanya bersama anak-anak comel dan kiut miut lagi. Serious tak tipu. Yang aku ingat dalam mimpi tu pun aku lepak dengan bestfriend buat aktiviti tu lah buat aktiviti ni lah. Memang bestlah semua adventure tau. Lagi satu place bukan dekat Malaysia tapi seingat aku dekat London or Paris kot. Setahu akulah. 

Okay, memang dalam hati memang teringin nak bercouple tapi aku takut pula kalau lelaki tu curang belakang aku ataupun dia tu cuma nak permainkan dan menyakitkan  hati aku je. Selalu terfikir benda tu. It's not important. Haish. Single is not more trouble but sometimes is bored. Remember. Ada lagi satu aku teringin kalau boyfriend aku nyanyi untuk aku. Macam cerita "Nada Cinta" like sweet couple Ricky and Nada. Bestnya :)) Tingginya angau aku ni. Macam Mat Jenin pula. Haha. Okay, rasa nya sampai disini sahaja yang saya sempat berkongsi dengan anda semua. Tak mau panjang-panjang nanti benci kan. Kbai. The moral story sometimes the dream can be true but sometimes is not. Remember that. Mimpi ni kan mainan tidur. So, tak perlu mengharap sangat mimpi kita tu. Goodbye :D



Thank You For Reading :)