Twitter ?

Assalamualaikum...

Hey guys, hari ni tak ada citer apa pun cuma nak citer pasal twitter je. Since aku ada twitter ni aku dah lupa nak update blog dan update status kat facebook. Sebabnya twitter ni memang best. Dia tak pengaruh pun tapi dia cuma akan lekat dengan diri kita bila kita selalu saja tweet nya. Haha. But the same time finally aku jumpa dengan kawan lama aku dekat twitter. Kami berkawan sejak darjah 1 hingga 5 dan kami berpisah sebab aku kena pindah kat Seri Iskandar, Perak. The sad moments. Okay, forget about it. 

Ada lagi nak tahu tak kat twitter juga pun ada budak famous dengan tweetfamousnya. Aku tak berani nak cakap pasal mereka. tapi aku minat sangat dengan tweet mereka. Everything about love. Hehe dah gatal lah aku ni. Sorry, aku tak ingat nama mereka sebab ramai sangat. Ada yang gentleman, hensem, comel, cantik dan cute. Wah, puji tu ! Saya pun ada twitter kalau awak nak follow saya followlah. Bila awak follow saya jangan tak tegur pula. Dan lagi satu jangan unfollow saya bila awak dah follow saya. Yang itu saya tak suka. Benci orang macam tu. Puihh... 

Dahlah panjang sangat aku bercerita. Kalau ada masa aku tulis panjang lagi tapi hari aku rasa penat sangat. Sebab sekarang masih dibulan ramadan. Tinggal sehari je lagi. Wow, nak raya lah ! Kbai ;)

Thanks for reading :)