Busy busy busy !




Bismilahirahmanirahim. Assalamualaikum and hey uolls. Hello holla holli chickebom. Haha adoyai semangat bebenor den ya. Hey awak disana disitu disini yang tengah baca blog saya ni. *Lambai tangan*. First of all, mohon maaf kalau dah lama saya tak mengupdate blog kerana kesibukan sedikit. Hehe. Actually, busy tu semestinya ada tapi tapi tapi itu bukan faktornya. Kalau korang mau tahu saya bukan tak nak update blog tapi malas yang ada dalam diri ni. Hah nampak disitu. Temberang sudah. Nak katakan online selalu la jugak tapi terlebih lalai dengan fesbuk n twitter. Hehe jangan marah ya. Senyum sikit :) Okay okay saya akan start cerita yang mahu dikongsi untuk anda semua. Adik, akak, abang, ayah , emak , mak cik , pak cik, nenek , atuk n semuanya mai mai sini nak cot cet sikit. Haha. When i talking to you , you must listen listen and listen carefully. *Pegang rotan*
Rasanya saya biarkan blog ni start happy new year tu. I still remember it. Otak saya masih berfungsi la. Ceh ! 


Ta daa okay tengok title post pun dah tahu "busy busy busy !". Haha busy la sangat. Annoying sungguh puihh ! Yalah betul la tu sekarang pun baru habis siapkan homework plus folio. Anyway alhamdulillah semuanya telah disempurnakan. Great ! Back to the topic saya nak share story morry saya ni. Ini pun kaitan pasal sekolah je. Kalau awak tak mau baca pun saya tak kisah. Awak close je blog saya ni. Ada aku kesah ? Haha. Umur saya sekarang dah mencecah 16 tahun tapi belum lagi tau birthday saya lambat lagiiii  11 June nanti. Don't forget to wish my birthday. Okay?  Orang kata bila dah form 4 ni jangan main banyak sangat. Senang cerita honeymoon katakan. Hah, ya ker? Betul la tu. Makna tidak sehari mesti ada homework tak pernah terlepas. Yeah suka sangat. Lol.


Untuk form 4 ni saya rasa tak best sikit sebabnya tak dapat berlajar bersama-sama dengan bestfriends. Hmm so sad :'(. *Lap air mata*. Saya kelas lain dan mereka pun kelas lain tapi sebelah je cuma dinding je yang memisahkan kita. Cewah ayat ;) Ada ada lagi yang perit untuk didengari ada juga kawan saya dapat tawaran sambung belajar di sekolah asrama n teknik. Haa sedihnyaaaaa. Nak ikut !!! Hmm sokey rezeki deme nak buat camana. Anyway mereka dah pergi pun. Bye Aween , Ma , Bella .Take care guys and study well okay. I'm always miss you. Muahh :*** *Cium pipi kanan kiri*. Why form 4 ni tak gembirakan hati saya lagi? Rindu time form 3. Mau kembali semula pada yang lalu. Hang gila apa? Mana mungkin benda yang lepas takkan berpatah semula. Ingat tu.



Okay, nak story apa lagi yaa? Japp, tengah fikirrrr. Loadingg......... Dah dapat mahu tahu saya amek aliran apa untuk form 4? Emm saya amek aliran sains kemanusiaan. Okay saya tahu ia tak sebagus dan sehebat macam sains tulen yang ada kimia , fizik , biologi , add math , lukisan kejuruteraan , n prinsip akaun. Cukup kod. Sebab apa saya tak nak amek aliran tu tepuk dada tanya selera. Sudah semestinya takut kalau tak boleh bawak lagi lagi add math. Menyeramkan you can kill me you know. Haha just kidding:D Saya amek sains kemanusiaan ni sebab saya terasa minat untuk belajar lebih mendalam. Ia cuma ada 9 subjek. 6 teras dan 3 relatif. Yang 6 tu ada bm , bi , sej , ag , sn , math. Manakala yang relatif pulak seni , geo n perdagangan. Nampak senang tapi susah kot. Belum cuba belum tahu la awak. Bila dah cuba awak akan merasanya sendiri. Hoho. Actually, saya amek ni berdasarkan keminatan , kelebihan saya sendiri. Kekurangan tu still ada dalam diri. Ingat tak semua perfect dalam dunia ini. Cita-cita? Okay okay I still making and thinking what i was to be when i grown up. Lawyer  , lecturer , doctor or accountant maybe. InsyaAllah. See jangan ikut cara saya tau !


Okay ini yang terakhir. Penat jari menaip. Sebaik tak "tertypo". Opps haha ! Alright rasanya saya patut berhenti sekarang. Kang terlebih mengarut lagi. Haha tak patut tak patut. Bye bye see you soon. *Tutup laptop*. Thanks for reading my story morry :)