Happy New Year !



Bismilahirahmanirahim. Assalamualaikum and hey uolls. Hello holla holli chikebom. Haha Adoyai semangat bebenor teman ya. Okay baru hari ni saya dapat mengupdate blog yang tak seberapa ni. Sorry guys dah lama tak update a new entry. Saya tahu pasti korang bosan baca blog saya ni kan. Yalah sape saya berbanding korang kan? Haha whateverlah. Anyway hari ni tahun 2013 sudah. Yeay  i know umur i sekarang 16 tahun. Udah meningkat dewasa den ya. Tuanya titew. Kome jangan tanya pasal result pmr lagi. Benda dah lepas usah dikenang kembali. Kalau mau dikenang nanti stres dibuatnya. Result saya tak straight A's pun. Malas nak cakap dapat berapa tapi ada A nya. Biar parents , family , bestfriend , and teacher sahaja yang tahu result kita other else shuh shuh. Shut up ! For me Kalau harini gagal mesti satu hari nanti Allah memberi kita kejayaan teruskan berdoa dan berusaha lagi sampai berjaya. Life must go on . SPM ada lagi masa tu kita buat yang sebaik mungkin. Okay ? :)





By the way hari ni kan 1 January 2013. Yeay esok bermulanya persekolahan untuk tahun 2013. Okay tak sabar rasanya. Yolah tu. Bye 2012, welcome 2013. Bye December, welcome January. Bye history, welcome new story, Bye Holiday, welcome School .Saya tak letak apa2 azam lagi sebabnya takut tak tercapai. Tengok dari tahun 2012 apa yang kita azamkan sendiri pun tak terlaksana. See that so sad :( Harapan saya mau jadi manusia yang lebih baik. Itu je dahulu yang lain dalam perancangan lagi. Keh keh  keh. 

Pasal tahun 2013 ni jugak saya merasa takut sikit. Nak tahu sebabnya? Sebabnya saya sedang keliru nak pilih aliran apa yang harus saya pilih. Ya Allah bantulah hambamu ni untuk membuat keputusan yang terbaik agar cita2 yang aku impikan tercapai. Amin. Actually saya teringin nak amik aliran sastera tapi bila pikir balik teringin jugak nak amik aliran sains n akaun. Mana satu ni? Pening kepala den dibuatnya -,- Emm sebernanya cita2 saya banyak, kejap nak jadi pensyarah , kejap nak jadi nurse , kejap nak jadi doktor pastu penulis novel pulak. Ecewah banyak beno yer. Haha I must remember Allah has planned something good for me. Only Allah has knows best. :)


Okay saya tak pindah sekolah mana2 pun. Saya just stay kat sekolah yang indah gitu. Sebenarnya mana2 sekolah pun kita pergi sama sahaja yag membezakan disini malas dan rajin seseorang tu. So I hope for a new year I don't fall in love with someone else, just study and just focus on your studies . Mulai hari ini saya tak nak ada crush lagi sebab saya dah malas nak ada crush buang masa dan buat sakit hati je. Yeah i hope that. Be strong everything gonna be fine. Dan saya harap saya dapat a new friends baru best kan. Esok sekolah esok sekolah esok sekolah jumpa semua kawan baik n sekelas , cikgu , pengetua , kerusi , meja n junior yang comel lotew. Haha yup i gatal maybe. :p

That's all for today. Tangan dan penat menaip so i have stop now. I will update my blog soon. By the way happy new year. Open new book , close old book. 2013 new day, new chances, new pains, new troubles, new challenges, new friends, new hope. I'm ready, please be worth it. Okay bye you all . Have a great day ! :)

TQ For Reading ;)