About love



Take me by the hand , take me somewhere and i just can be with you

Hi and assalamualaikum. Hari ni nak berkongsi sikit berkenaan pasal cinta. Cinta cinta cinta. Okay, malu saya nak cerita pasal ni tapi apa nak buat ni kan blog saya. Hak saya nak tulis everything i want. So be quiet. Saja nak tulis sikit yalah actually saya jealous tengok orang bercouple ni tak pernah rengang macam belangkas. So sweet. I jealously. Haha

Nak tahu tak saya pun ada crush. Namanya......... *mana boleh beritahu. Haruslah rahsia. Nanti awak ambil pulak. Hehe. Honestly, dia kat Kedah sekarang ni. Jauh kan saya kat Perak. Emmm...Cakap pasal my friends rasanya mereka pun ada crush juga dan ada juga yg dah berpunya. Hensem lagi. Wah, macam pasangan ideal katanya. 

Nape orang cakap cinta itu buta? Nak tahu sebab bila kita falling in love to someone kita akan merasa sesuatu yg aneh dalam diri iaitu "CINTA". Bila dah sama-sama suka dan saling menyayangi sometimes suatu hari tu kita lihat dia bersama someone else. Apa reaksi kita? Jealous apalagi kan. Sibuk je orang ketiga tu. Tapi kan kalau tertiba kawan baik sendiri pun boleh fall in love kat buah hati kita. Macam tu? Saya mana ada pengalaman. Haha. Cerciter sikit....


Oh this picture I ever feel when falling in love with someone. Really happy life. Hew hew hew. :)

Ni satu persoalan yg sering saja saya fikir. Entah apa otak saya fikirkan pun tak tau. Situasi pertama : kita dah berkawan baik dengan dia dan tiba-tiba kita bertemu seseorang yg baik lah jugak. Dan selepas tu kita dah jatuh cinta kat dia. At the same time bestfriend kita pun sukakan kita. How to choice it? I don't know to say. Sebabnya saya tak merasanya lagi macam mana nak lalui benda tu.



Situasi kedua : perasan kebanyakkan cerita melayu kalau bahagia pasangan tu mesti bergaduh dulu. Lepas tu rapat-rapat, kenal lebih mendalam. Dan akhirnya terjatuh cinta kat dia. Dan dia pun jatuh cinta kat kita. And finally happy ending. Hehe. Dapat anak ramai. Hoho :D

Okay, dah tak tahu nak cakap apa lagi. Kepala saya pening. Nak makan dulu. Oh, cupcake i like you. :) That's all for today. I will update my blog soon. Have a great day. Bye.

Sorry kalau saya ada salah taip ataupun cerita yang mengarut ni. Anyway thanks for reading it. You're  a good person. Ikhlas saya puji awak ni. Tak tipu. Kbai. See you soon.


I hope someday you'll sheath my ring finger. InsyaAllah.

-The end-