Random


The most important this girl is cute

Assalamualaikum and hey guys. Yeay hari ni saya ponteng sekolah disebabkan bangun lewat. Haha so funny. Saya terjaga pukul 8.00 pagi. Habis semalaman online hingga pagi tu ngantuk rasanya. Haha tak sengaja. Sekali sekala katakan. And one thing saya tak hadir ke sekolah nanti kena masuk drama bi. Ya Allah hanya engkau je lah tahu macam mana nak kena hafal dialog dan berlakon segala tu. Macam mana saya tahu? Sebab saya dah kena banyak kali. No no no i don't want to participate it. Full stop.




Oh, Zayn Malik and Harry Styles. You both make me laugh. So happy :D


Let's continue my story. Next week dah cuti sekolah. rasa sekejap je. Time to go by fast. I gonna miss all my friends, classmates, teacher and others. Walaupun dah habis pmr tapi saya belum bersedia nak melangkah ke form 4. I'm not ready yet. Harap maklum. Orang kata bila masuk form 4 ni memang gila gila gila susah bila nak exam nanti. Betul ke? Hmmm... i don't mind. :)


Hari ni hari selasa so tinggal 3 hari je lagi nak school holiday. Rasa sedih pun ada, excited pun ada. Lepas ni pasti rindu gila kat kawan-kawan. Nanti masa cuti tak habis-habis nak contact, sms, n hang out together. Certainly. At the same time, nanti pasti saya merungut cakap macam ni "bosannya dok rumah kan bagus sekarang kat sekolah". Padahal bila time sekolah je cakap macam ni "bila nak cuti ni lambat lagi ke aku tak sabar nak enjoy". Haha like a boss :D Lol.


Okay that's all for today. Banyak sebenarnya nak cerita tapi tu lah pasal tiba-tiba je idea nak tulis tu terbantut. Haha. Bila tak online kemain lagi banyak idea dalam kepala. Entah bila online depan lappy terus hilang segalanya. Weird?. Kfine. I'll update my blog soon. Have a nice day.



TQ for reading it. Can you buy an  ice-cream for me? Hehe :)




Eh, apa motif saya letak gambar ni? But they're funny. I like it ;)