Bye November , Hey December



Hey hey abang kakak yang comel , cantik dan hensem. Okay hari ni hari Sabtu. 1st December 2012. Ya Allah tak percaya dibuatnya dah pun masuk bulan 12 bulan terakhir tahun 2012 ni. Pejam celik pejam celik time go by fast. Tahun 2012 akan berakhir dan tahun 2013 akan datang. Sunggu sedih hati ini bila dikenang balik kenangan pahit manis 2012 ni rasa nak pengsan je. Apapun itu sudah terjadi percaya ke tidak awak haruslah percaya dan menjalakan tanggungjawab anda sebagai manusia biasa yang berguna. InsyaAllah.


"Bye November, thanks for everything and Welcome December, give me something special and great this month. Hi December, one more month until I can finally see 2013." Hmm rasa sebak didada ni. Apehal ni? My December wish i hope i can gonna get a good result for PMR and then make my parents happy so proud of me. Thats my wish. Dan juga saya harap saya boleh jadi muslimah yang solehah dan anak yang berbakti kepada ibubapa. Menjadi sahabat yang setia dan baik untuk kalian. Hehe. Result PMR keluar 19/12 december ni makin hampir. Debaran terasa harap saya lulus dengan cemerlang. Amin.



Hari ni 1/12/2012. Okay sekarang sibuk dengan bola sepak. Yeay harimau malaya. Go Malaysia go Malaysia go Malaysia. You can do it. Mudah-mudahan Malaysia boleh menang lawan dengan musuh ketat iaitu Indonesia. Menang tipis pun takpa asalkan awak semua dah buat rakyat Malaysia bangga dan gembira terutama Perdana Menteri kita tu. 




Okay petang ni nak pergi shopping. Yeay finally dapat pi pun. Gila dah lama takshopping nak beli macam-macam benda sekarang. Kepala otak dok terfikir itu ini lah. Pening dibuatnya.  Hahaha double happy and excited. Uwaaaahhhhhhhhh !!! :D



Thats all for today. Thank you for reading it. Short entry for today. Sorry takda mood sikit. Emm okay tata titi tutu. Bye ! :)