12/12/2012



Bismilahirahmanirahim. Assalamualaikum and hey uolls. Hello hello hello si cantik dan hensem. Hey i'm back to update a new entry. Hehe. Can? How are you today? Sihat. Okay hari ni tak nak banyak cerita nak share story sikit pasal tarikh yang lawa 12/12/2012. Lawa kan? Tapi entah apa yang special sangat pun tak tahu lah. I think this date is nothing for me but 19/12/2012 is very important for me because my PMR result. Oh no! *Jerit* Ya Allah tinggal beberapa hari je lagi result nak keluar boleh dipendek kan cerita tinggal 7 hari lagi. Fifi, please wake up ! Perasaan sekarang bercampur baur takut , gigil , gementar , sedih dan benci. Okay perasaan tulah tak buat saya tak tenteram dibuatnya. Saya tahu itu semua hanya bisikan syaitan dan saya harus kuat melawaninya. Mesti ! Sorry terlebih emosi pulak pasal result.




Back to the topic pasal date 12/12/2012 mungkin lawa dan cantik juga tarikhnya. Tak dinafikan lagi is nice. Tapi semalam budak twitter dan facebook dok sibuk pasal date ni saya jadi tertanya adakah date ni ramai orang disana desperate sangat nak cari pasangan untuk berkahwin atau bercouple? Meh sini beritahu ceq, ceq pun nak tumpang gembira kat korang. Haha. Anyway kalau sekadar nak bercouple pada tarikh itu rasanya tak perlu kot. Seriously ianya tak membawa untung untuk awak. Trust me. Dan sepatutnya kita sebagai hamba Allah seharuslah bersyukur kalau kita masih diberi peluang untuk hidup di atas bumi Allah ini. Kan? Manalah tahu semua orang masih perlukan dan sayangkan kita lagi especially parent , family or friends. Am I right? Yeah !




Okay setahu saya kalau tarikh hari ni korang pilih nak bercouple suka hati koranglah. Asalkan awak bahagia dengan pasangan awak tu. Tahniah ya moga-moga hubungan awak dengan dia kekal sehingga hujung nyawa. Amin. Hehe saya ikhlas ni tak jealous pun dengan sesiapa pun. Tapi kalau orang nak kahwin emm boleh ke hari Rabu orang kahwin ya? Setahu saya hari Sabtu dan Ahad je. Hish hish hish. Don't know lah. Hahaha :p Cakap pasal ni memang best pulak. Rindu kawan-kawan. Sekolah tinggal 3 minggu je lagi. Next year dah form 4 saya tapi masih pendek je. Haha padahal orang ni kuat makan. Aummm :D Ngeee



Oh gambar ni so sweet sangat. Ouch malunya... hee. Apa motif saya letak gambar ni pun tak tahulah. Haha. Ada satu benda nak cakap tapi ni untuk batch 97 PMR candidates 2012. Khabar angin saya dengar gred tahun ni turun mendadak ya emm boleh percaya ker ni. Tak usah berharap sangat kita hanya mampu berdoa dan bertawakal kepadaNya. Tak percaya pula gred turun sampai tu sekali. Bila ditanya orang yang berpengalaman iaitu abang saya yang dah lepasan SPM tu dia cakap toksah percaya semua tu. Apapun gred turun ataupun naik redha je lah. Tapi bagi saya tiada apa yang mustahil dalam dunia jika itu kehendakNya kan. Yeah! Okay wanna to stop now. Penat nak menaip panjang-panjang lenguh tangan saya. Tangan? Bukan jari ke. Keh keh keh. Okay bye bye uolls. Take care. Have a great day for today. Glad to share story with you all. Love you guys. Muahhhhh :*

TQ For Reading :)