Ceritaku ceritamu


Bismilahirahmanirahim. Assalamualaikum and hey guys. How are you? Hei hei hei i'm back to update a new entry for today *lambai tangan*. Okay malam ni entah rajin sangat nak menaipnya. Sebelum ni tak pun jadi begini entah hari ni bosan gila. Hari ni saya pun tak tahu nak share story apa tengok daripada tajuk post pun entahlah. Alright, sekarang pun tengah live match antara Malaysia & Thailand. Oh saje je nak bagi tau tak salah kan *kelip-kelip mata*. Orang sibuk tengok bola support dia ni pi dok menghadap laptop je. Haha apalah saya ni. Korang jangan salah faham pulak bukan saya tak support tau saya always support team Malaysia. Malam ni je malas nak tengok tv takpa kan kat twitter ada pengulas sukan yang tak berbayar tu. Bertauliah gitu. Hehe

Kembali semula takda mengena dengan semua tu. Malaysia buat yang terbaik. Kami rakyat Malaysia sentiasa mendoakan kejayaan anda. Anggap anda sedang pergi berperang untuk melawani musuh. Wah gitu ! Whatever happens win , lose or draw we always support you guys. Make us proud. Okay. Come on ! Nak saya nyanyi sebuah lagu untuk anda okay sekejap saya tengah test suara saya ni "Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! HARIMAU MALAYA!!!
Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! SOKONG MALAYSIA!!! Hey le le le le le le oohh!!oohh!!Hey le le le le le le aahh!!aahh!!HARIMAU MALAYA!!!HARIMAU MALAYA!!!HARIMAUMALAYA!!!HARIMAU MALAYA!!!" Wow semangat gila saya ni. Hoho :D


Okay kalau anda perasan saya letak gambar kak Lisa Surihani je dari tadi. Haha untuk apa saya pun tahu nak bagi awak jelly kot. Actually, hari tu saya baru tengok filem Istanbul Aku Datang. Rasanya dah banyak kali saya tengok citer tu tapi tak pernah bosan pun. Sebabnya kak lisa comel comel comel sangat. Tomok pun hensem hensem hensem gila *melting*. Hee :D Beto beto beto pun macho gitu. Buat saya fall in love lagi. Ngeh ngeh ngeh. Tempat mereka berlakon memang amazing , beautiful , wonderful , awesome dan bolehnya interesting lah. Teringin nak pergi sana. Turki kan? InsyaAllah one day. Amin.


Fuhhh baru dapat berita terkini Malaysia & Thailand seri 1-1. Okay takpa masih ada masa lagi untuk tambah gol ni. Saya tengok stadium pun gila ramai rasanya 60 juta orang macam tu. Bukan nak ajak saya sekali. Sedih tau hurmm :( Memain je saya tak kisah pun hanya dapat tengok kat tv saya tetap happy and proud. Ada lagi satu sekarang ramai gadis diluar sana gilakan sape tu pemain yang bernama Wan Zack Haikal. Oh dia tak dinafikan dia hensem lah jugak lagi otot-otot dibadan dia. Hahaha saya buat lawak ke apa ni? Tapi serius betul kan. Emm saya minatlah jugak tapi taklah obses sangat. Tapi Mahali Jasuli lagi ohsem tau. Dia yang banyak score goal. *Jerit goalllll!!!!!!!!!
Waduh waduh sakit tekak saya. -,-

Okay dah tak larat lagi. Rasanya cukup sampai disini saja yang boleh saya ceritakan. Saya pun tak tahu apalah saya tulis ni. Sekadar bergurau je. Haha Okay bye uolls. See you soon. Take care enjoy your holiday. Muahh <3 

TQ For Reading :)